Jag gör inget åt saken

...... Skrivet: 2010-08-02 | Klockan: 14:00:03


Jag vet att jag har klippt den jättedåligt, men jag orkar inte!

 

Jag har så brutalt grymt tråkigt! Men det värsta är nog att jag inte är sugen på att göra något alls! Jag orkar inte! Frustrationen biter mig i armar och händer och kroppen skriker efter att få göra något aktivt.

 

Men gör jag något? NEJ!

 

Funderar på att be min pappa skjutsa mig in till stan eller Väla bara för att ha något att göra. Spändera pengar är alltid lika roligt.


Kommentarer
Skrivet av: Alicia

Ja du har ju gjort en bakgrund med hjärtan på min design kan du göra en cool bakgrund.. (fast bakgrunden där är svart) Med typ stjärnor och hjärtan elr nåt :P Asso det ska va en header fast det ser ut som en bakgrund :) (dålig på att förklara)

...Skrivet: 2010-08-02 | Klockan: 14:02:04
URL: http://barcelonalover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback