Imorgon suger, kort sagt

...... Skrivet: 2010-08-31 | Klockan: 22:07:50

Tobbe gick härifrån för inte alls så längesedan, så jag är ensam igen. Ska snart krypa ner i sängen och läsa lite till ur boken som jag håller på med nu. Den är verkligen jättebra/hemsk och är en sann berättelse.

 

Imorgon så är det skola fram tills 16.00 och jobb från 17.00. Suckar högt bara jag tänker på det. Jag hatar verkligen att behöva stressa och att komma försent, vilket jag kommer göra hur jag än gör. Känns jobbigt att be pappa att köra mig, tycket inte att han ska behöva köra den biten.

 

På torsdag är det äntligen dags att se The Baseballs igen. Jag kan knappt vänta. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback