Fredag den 13

...... Skrivet: 2010-08-13 | Klockan: 10:33:25

Hur rädd var du för att lämna sängen i morse? Har du planerat att stanna inne hela dagen i hopp om att klara dig helskinnad genom dagen? Är du scrockfull?

 

Jag tror inte att den här dagen för mer otur med sig än någon annan. Allt är vad man gör det till.

 

Regnet har inte kommit än och jag håller tummarna för kung och fosterland att det ska hålla sig borta. Dagen är oplanerad och Thomas åkte till jobb tidigt i morse, så jag har ingen att underhålla mig heller. Ska försöka utnyttja dagen så mycket jag kan då jag jobbar hela helgen och måndagen. Isch.


Kommentarer
Skrivet av: Karolina

Jag tror det är idag datan kommer krascha (STAVNING ):S O: :P

...Skrivet: 2010-08-13 | Klockan: 10:42:49
URL: http://jinete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback