Första dagen avklarad

...... Skrivet: 2010-08-23 | Klockan: 20:35:08

Första skoldagen med nya klassen är avklarad. I Mp2Foto blev vi 13 små tjejer och 1 Charles. Blev superglad när jag fick reda på att min svenska lärare ska vara klassmentor åt oss! Har alltid tyckt att han var en av de bättre lärarna och nu är han min klassmentor! YES!

 

Imorgon börjar jag med företagsekonomi 08.20. Då ska jag ha min föredetta klassmentor, så jag känner på mig att det kommer bli en bra kurs! Men nu ska jag hoppa in i duschen! Smell you!


Kommentarer
Skrivet av: emmi

Haha, Charles trivs va? ;) Vi blev också 14 och två killar, tråkigt med så lite pojkar! menmen, lyckost som får Lennart. Får inte ha honom alls i något :(

...Skrivet: 2010-08-23 | Klockan: 21:20:39
URL: http://emmimalmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback