Om du har en stund över.

...... Skrivet: 2010-04-04 | Klockan: 12:48:56
Lovar du att vara ärlig? Verkligen inte.
Du heter: Mycket hemligt.
Smeknamn: Kossa, min lesbiska partner, joniboy
Låt som du sörjer till när du är ledsen? Jag lyssnar på allt!
Beroende av: Ingenting, men utan choklad skulle livet inte vara lika roligt.
Vad tror folk om dig? Att jag är ett freak, i guess.
Stämmer det? Japps.
Vad får du oftast komplimanger för? Mitt utseende, min artighet, min dans och sång.
Vad säger du för att imponera på någon? Jag har mer pengar i min plånbok än David Beckham.
Hur imponerar man på dig? Jag kan köpa skor till dig.
Brukar du skratta för dig själv? Bara alltid.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Dessutom är vi ensamma då oxå :P<3 karl ska hem idag :)<3. Från Thomas.
Var bor du? Sundets pärla aka Helsingborg.
Trivs du där? När snön inte kommer ner från himlen så är det helt ok.
Äger du några converse: Självklart. Ett par svarta.
Sprit, cider, vin eller öl: Fanta.
Brukar du bli för full: Jag blir aldrig full, jag är superwoman.
Är du allergisk mot något: Mot falskhet.
Hur svarar du i mobilen: Vad vill du? 
Antal timmar sömn inatt: Ehm.. Tillräckligt.
Brukar du komma i tid: Jodå.
När mår du bra: När det är tyst, typ på natten i min säng eller i ett bibliotek. Jag älskar bibliotek! En dansstudio är heller inte helt fel.
När blev du fotad senast: Igår, försökte vara snygg. Funkade inte.
Hur känner du dig nu: Som om jag egentligen borde sova en timme till.
Vanligaste färg på dina kläder: Svart och vitt. Rolig jag är liksom.
Vad tycker du om fötter: Ohhh, jag har fötter!!
Vad saknar du: Mycket.
Hade du en bra kväll igår: Jag åt pizza och sov, jag hade det bäst!
Favorit dryck på morgonen: Juice eller o'boy.
Rakar du benen: När jag kommer ihåg det.
När brukar du oftast gå och lägga dig: När jag kommer på vad klockan är.
Är du blyg? Bara ibland.
Sysslar du med någon idrott: Räknas magdans?.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: En aning.
Har du spytt offentligt: Inte vad jag kan komma ihåg.
Vad skulle du göra om du var kille för en dag: Varit jättebiff.
Är du nöjd med ditt liv: Nja, det kan ju alltid bli bättre.
Är du bortskämd: Jag köper mitt skit själv.
Vad gör du i morgon: Skriker "neeej, det är skola imorgon!!" och kanske tränar.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Hm.. Ehm.. JA.....
Vad längtar du till? Sommaren och fotoinriktingen
Vad använder du för shampoo? Head and shoulders.
Hur gammal är du: Enlingt facebook: 14 Enligt riktiga världen: 16.
Tycker du om någon just nu: Ja.
Gröna eller röda äppeln: Röda tror jag, när jag nu äter äpplen.
Gillar du golf: Jag förstår inte frågan.
Vilken tid gick du upp idag: Tio.
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja.
Har du strumpor på dig nu: Nej, jag sitter och viftar med tårna i det fria.
Är det okej att gråta: Eh, va? Skulle det inte vara det?
När grät du senast: Det har jag glömt.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa en superkamera, spara och massor av skor.
Bär du glasögon eller linser: Nä.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Ja, man är väl konstig annars?
Har du piercing: Ja i öronen.
Vill du gifta dig: Jag är redan gift.
Vill du ha barn: Imorgon.
Solar du ofta: Nej.
Är du bra på att laga mat: Jag är bäst
Är du flygrädd: Lite.
Hur vig är du: Som ett kylskåp.
Är du musikalisk?: Ja.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.
Vilken är din favoritglass: BEN&JERRY'S.
Tror du på ett liv efter döden: Vadå döden?.
Tycker du om sushi: Nej
Vad äter du helst när du ser på film: Ibland inget och ibland allt.
Har du tandläkarskräck: Nej.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Både och konstigt nog. Jag sover för lite.
Vilken ögonfärg har du: Ja säg det du.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja.
Biter du på naglarna: Nej.
Röker du: Nej.
Hur ofta tränar/motionerar du: 2 gånger i veckan. Kanske mer.
Senaste låt du hörde: Spank my ass - Nomy.

Kommentarer
Skrivet av: Karolina

herre.. det tog lite tid att läsa ;O XD

...Skrivet: 2010-04-04 | Klockan: 14:47:14
URL: http://jinete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback