Till hemsidan

...... Skrivet: 2010-04-20 | Klockan: 11:52:26



Dessa är bara några av de bilder som kommer hamna på min hemsida. Behöver fortfarande mer bilder! (Det blir lite tråkigt om jag bara lägger upp bilder på Cajjo (förlåt Cajjo)) Funderar även på hur den ska se ut. Har gjort en tillfällig design som är lite halvtråkig, men det är mest för att se på ett ungefär vart allt kommer finnas senare.

Tanken är att jag ska sätta mig ner (då jag har tid) och göra designen hemma eftersom att jag inte kommer jättebra överrens med skolans datorer! Dessutom så har jag alla mina brushes hemma på photoshop och det blir så omständigt att ladda ner dem här. Men nu...

MOT MATSALEN!


Kommentarer
Skrivet av: CAAJJOOOO!

Vadå tråkigt:O?

...Skrivet: 2010-04-22 | Klockan: 18:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback