Knasdag

...... Skrivet: 2010-04-13 | Klockan: 21:29:57

 

Har haft världens knasigaste dag. Precis när jag ska kliva på bussen ner till centrum ringer telefonen på dolt nummer. "hej jag heter Per och ringer från Mix Megapol" svarar det på andra sidan. Det samtalet hade jag väntat på hela dagen och varit mer eller mindre på helspänn.

Blev nämligen uppringd igårkväll och fick frågan om det var okej att medverka i programmet, men fick dock inga letrådar om vad det var för tävling eller vem som hade anmält mig.

Så sprängfylld av nervositet, nyfikenhet och skratt, lyssnade jag så gott jag kunde på programledaren. "Du är med i "Chans till romans", har du någon aning om vem det är som har spanat in dig?". Tankarna vinglade rundor i huvudet. Ingen aning, tänkte jag. Då nämnde programledaren att jag hade åkt i den här killens bil tidigare. THOMAS skrek alla röster i huvudet och jag fick kämpa för att hålla mig för skratt och sa att jag kanske visste.

Det visade sig att jag hade rätt och ska nu gå på en dejt med Thomas som Mix Megapol betalar för.

Vill du höra mig i chans till romans? Programmet då jag medverkar kommer att spelas upp torsdag (15/4) på Mix Megapol efter kl. 16.00


Kommentarer
Skrivet av: Beckster

Awe, vad gulligt :D

...Skrivet: 2010-04-13 | Klockan: 21:40:51
Skrivet av: Karolina

hahahaah så det var det samtalet du väntade ;D <3

...Skrivet: 2010-04-14 | Klockan: 23:07:24
URL: http://jinete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback