Kamera på vift och vårsol

...... Skrivet: 2010-04-07 | Klockan: 18:31:05



Dagen blev ju inte riktigt som man hade tänkt sig. Blev godkänd på matteprovet som jag gjorde igår, vilket kom helt oväntat. Matte är verkligen inte min starka sida. Har dessutom gått omkring och skakat av frossa hela skoldagen och blivit förvånad över att det har varit varmare ute än innomhus.

Men det som dagen kommer bli ihåg kommen för är knappast de omänskligt låga temperautrerna i skolan. Jag råkade nämnligen glömma min kamera ovan på mitt skåp! Upptäckte i ren panik på bussen in till stan att jag inte hade kameran med mig. Hoppar av på närmaste busshållsplats tillsammans med Cajjo, ringde upp Charles som turligt nog var kvar på skolan och hoppade på nästa buss tillbaka till skolan igen.

Detta kunde ha slutat riktigt illa och jag kunde ha blivit av med en mycket kär (och dyr) ägodel. Tur att Charles är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback