Graf

...... Skrivet: 2010-04-12 | Klockan: 13:14:31
Just nu sitter jag har graf. Ganska krångligt då vi jobbar med MAC datorer och man är van vid PC.
I eftermiddag ska jag träna för första gången på två veckor och jag känner redan träningsvärken i höfterna. Ska även se om jag hittar en magdans sjal och tyg innan dess. Förhoppningsvis kan jag även hitta ett par jeans som sitter något bra.
Men nu får jag väl ta tag i mitt liv och göra extra extra uppgifter så att jag kanske slipper komma hit på torsdag morgon.

Bilden ovan är ett exempel på vad jag har gjort på

graf lektionerna. Detta är också en extra uppgift.


Kommentarer
Skrivet av: ;)

jag kan ge dig ågot som sitter bra, fast kanske inte på dig:P

...Skrivet: 2010-04-12 | Klockan: 19:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback