Fotomodell sökes

...... Skrivet: 2010-04-06 | Klockan: 18:40:05



Det blev inget beep-test idag. Istället hade vi någon fys-cykel som var något bättre i jämnförelse. Jag dog i alla fall inte. Övriga dagen har varit seg och det känns som om jag inte fick något gjort alls. Gjorde dock ett matteprov som jag hade missat.

Nu sitter jag hemma och söker genom datorn efter bilder som jag kan använda till mitt projekt i webbdesign. Ska göra en fotohemsida med mina egna bilder vilket inte är det lättaste. Behöver mycket mer bilder än dem jag har nu. Känner du någon eller vill du själv vara med på bild så får du jättegärna höra av dig till mig!

Du behöver inte ha några tidigare erfarenheter och behöver inte vara x antal meter lång. Så länge du trivs framför kameran och kan ta egna insiativ är du med. Självklart kan du få bilderna också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback