Elisabeth

...... Skrivet: 2010-04-06 | Klockan: 20:52:25

Bilder från en fotorunda med Elisabeth aka "min lesbiska partner".

Vi, som många gånger tidigare, hade inte mycket att göra. Så vi plockade på oss kamerorna och gick ut i det härliga vår vädret. Efter en stund kom vi till en fotbollsplan där vi satte oss och skrattade åt allt och inget. Precis som det brukar vara.
Det var bara en tidsfråga innan en av oss börjar hoppa omkring och flumma loss och då flög kameran upp.

Alla borde ha minst en sådan vän, som får en att skratta och må bra. Jag har den turen att jag har mer än en och träffar dem ganska regelbundet (Det är svårt att undvika när man går på samma skola). Vänner är en del av allt i livet som får dig att må som bäst.


Kommentarer
Skrivet av: Elisabeth

Jag är glad över att ha en vän som deej :)<3

...Skrivet: 2010-04-06 | Klockan: 21:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback