trött på fjortisbloggare

...... Skrivet: 2009-09-16 | Klockan: 20:30:13
Kan man bli tröttare på dessa ständiga fjortisbråk på blogg.se?

Måste erkänna att det är ganska lustigt vad de hittar på om varandra, hänger ut varandra och hittar på den ena lögnen efter den andra.

Tänk att dessa småtjejer är så pass osäkra på sig själva. De trycker upp brösten i näsan och klär sig utmanande för att de ska få bekräftelse, veta att de finns.
Dessa flickor gör det dagligen och hur de har kunnat bli så stora genom att snacka så mycket skit. För ärligt talat så skriver de inte så bra som de vill tro.

50% av de som läser (om inte mer) går in och lämnar negatvia kommentarer. Resten vet jag inte riktigt vad de gör där. Fjortisar som letar förebilder?


Im the paintmaster..


Tillägg:

Yes, det är jag som har ritat de två "heta" brudarna.

...

Har ni märkt en sak? Alla dessa fjortisbloggare skriver att de är "the one and only". De kanske bör tänka igenom sin slogan. De hade istället kunnat ha "klonerna - alla likadana"

MVH Chelinka - the one and only ♥


Kommentarer
Skrivet av: Linnea

Jag kan inte låta bli att skratta lite smått för mig själv när jag ser bilden.

Den tydliga "brunkrämsgränsen" är så klockren. :D

...Skrivet: 2009-09-16 | Klockan: 22:12:11
URL: http://klingkan.blogg.se/
Skrivet av: Frida

Värst är Kissie xD Ritade du den själv? Snygg :)

...Skrivet: 2009-09-17 | Klockan: 19:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback