Usch

...... Skrivet: 2009-09-07 | Klockan: 14:38:07
Tänkte att jag skulle skriva detta i två inlägg så det inte blir så mycket att läsa.

Efter att vi hade slutat gick jag och Felix runt i stan. Vi gick runt i lite olika affärer och kollade, sniffade parfym bland annat. Felix träffade på en massa människor han kände (typ halva stan) så det gick inte så fort fram, det hände även att jag träffade på några från mina gamla klasser.

Vi träffade exempelvis Amanda (står länkad som Amanda F under "länkar") som vi mer eller mindra övertalade att fika med oss. Vi gick bort till Espresso House på kullagatan och köpte något varmt att dricka och snackade sedan bort tiden.

Vid ett tiden tog jag och Amanda tåget hem.

När jag kommer hem så säger mina föräldrar att jag ska komma ut och titta på baksidan. På en blå pressening sitter en fet groda! Jag (som är grymt rädd för grodor) hoppar till, skriker lite och springer in. Men min nyfikenhet övervinner rädslan (nästan) och jag tar med mig kameran för att fota den äckliga varelsen. När jag kommer ut, så ser jag den hoppa ut på gräsmattan och då sitter det en liten kvar i presseningen.
Efter en del ruskande med presseningen har vi fått ut den och tre grodor till! USCH!


Detta var en av dom "små". Den stora var ännu fetare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback