To Fat For 15

...... Skrivet: 2009-09-09 | Klockan: 22:49:46
Ser ett program som heter "To Fat For 15". Det handlar om en 15årig flicka som går på en skola som ska hjälpa henne att tappa vikt. Detta gav min insperation för ett inlägg som ni kommer få ta del av imorgon. Den här tjejen kunde inte tappa ett kg när hon var hemma.

Men efter 4 månader på den skolan så hade hon gått ner 45kg. Släng på 6kg till och där har ni min vikt. Hon har allstå nästan gått ner en hel Chelinka! (kom inte med sådana kommentarer att jag väger för lite, det går upp och ner)Det är imponerande!

Men nu säger jag godnatt, kommer inlägg om sjuklig fetma imorgon.  
Sov så sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback