Svenska och engelska

...... Skrivet: 2009-09-17 | Klockan: 10:36:52

Just nu sitter vi och har text och jag är färdig med uppgiften. Vi ska vara färdiga om en sådär 10minuter så jag slänger in ett litet inlägg.

Idag har vi totalt 3 lektioner. Vilket är ganska skönt. Man slipper hoppa mellan ämnen så mycket och man kan riktigt komma in i ämnet. Vad bra, eller hur?
De lektionerna som är kvar nu är svenska och engelska. Vilken bra dag detta blev, bara roliga ämnen! Även om jag hade kunnat vara lite piggare. Men jaja, man kan inte få allt.


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

haha när du skrev att ni hade engelska och svenska kvar tänkte jag "åh stackare!" men bra att du tycker det e kul iaf :D

...Skrivet: 2009-09-17 | Klockan: 19:00:39
Skrivet av: Anonym

matilda skrev det förra inlägget :P

...Skrivet: 2009-09-17 | Klockan: 19:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback