Musiken är tillbaka

...... Skrivet: 2009-09-09 | Klockan: 18:22:51
Detta kanske inte ni har märkt av sådär jättemycket. Men under sommaren så slutade jag lyssna på musik på eget insiativ. Var jag hemma så startade jag aldrig musik om det inte var någon annan som startade den.

Slutade också pilla på både min brors elgitarr och mitt keyboard, vilket jag var på och grejade ganska mycket med innan skolan slutade. Men sen tog det stopp. Helt utan förvarning så försvann det mer eller mindre ut ur mitt liv ett tag. Som tidigare sagt så kanske detta inte märkts av jättemycket i bloggen, eftersom att jag inte skrev så mycket om musik tidigare.

Men nu, idag, har den kommit tillbaka.
Nu har jag fått det där kliandet i fingrarna tillbaka och vill jätte gärna sitta och pilla på en gitarr ett tag. Vill sitta där så länge att jag blir bra. Eller piaon...

Dessutom så har jag börjat lyssna på musik igen. Just nu är det The Fray - You found me, mesta dels för att några klasskompisar har spelat sönder den i skolan, men den börjar växa på mig också.

You found me, you found me

Kommentarer
Skrivet av: Linnea

OMG! En hel sommar, en hel timme så börjar de kännas jobbigt för mig om jag är helt utan musik.

Kanske kan klara högst en dag utan att spela.

...Skrivet: 2009-09-10 | Klockan: 23:30:45
URL: http://klingkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback