MP1a

...... Skrivet: 2009-09-30 | Klockan: 18:07:22



Detta är då MP1a! Översuddade människor går ej i denna klass mer!


Update: Nu när jag satt här på text (1/10-09) och tog upp min blogg, sprang halva klassen fram för att kolla klassfotot. Kommentarer som "Vår klass ser så mysig ut" och "vi ser så naturliga ut" kom flera gånger. Vilket faktiskt stämmer. Vi har en jättebra stämning i vår klass, alla snackar med alla och man är mer eller mindre vänner med alla, även om man inte pratar så mycket med varandra.


Kommentarer
Skrivet av: matilda

hey! du går med en jag känner! :O

...Skrivet: 2009-09-30 | Klockan: 18:11:09
Skrivet av: jessica

hehe, jag tror jag spenderade mer tid på att ladda upp den än på att faktiskt göra den.. men tack! (:

...Skrivet: 2009-09-30 | Klockan: 18:56:49
URL: http://falloutjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback