Inlägg 801

...... Skrivet: 2009-09-17 | Klockan: 21:04:37
Imorgon är det fredag!

Ännu en skolvecka har kommit till sitt slut, ganska snabbt enligt mig. Känns som om dagarna bara flyger förbi när man väl har kommit förbi de sega mattelektionerna. Efter det så flyger lektionerna förbi. Hitintills trivs jag ganska bra. Tycker det är synd bara att vår klass är så grupperad, men vi ska ju åt andra sidan bara gå två terminer tillsammans sedan kommer vi delas upp till 6 olika klasser.

Morgondagen ser ut såhär (ungefär)

- Första lektionen är webbdesign! Jaaaaa, det som är så segt och bra på morgonen, yes.
- Matte... Behöver jag säga något?
- Lunch - är alltid hungrig nu mera.
- Evighetslektionen MEDIEKUNSKAP!

- Efter detta slutar vi 15.00 om inte Lena tröttnar på oss och vi får sticka tidigare?

- Hem om jag hinner det, pappa köra mig till hyllinge för att titta på jacka?

- Bio med älsklingen, yay! ♥

- Sova med älsklingen, dubbelyay! ♥

Imorgon är det fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback