Frukost vid 13.00

...... Skrivet: 2009-09-13 | Klockan: 14:11:55
Då var man hemma igen!
Min söta pojke kom på att han skulle träffa sin pappa idag, så det var bara för mig att tacka och bocka och börja dra mig hemåt.

Jag fick ta bussen eftersom att det går mycket fortare än att vänta i en timme på tåget. Väl inne på knutpunkten, så gick jag en vända på både McDonalds och Espresso House innan jag gick ner till tåget. Nu sitter säkert många och ropar VE OCH FASA! McDONALDS SOM ÄR SÅ ONYTTIGT! TJOCKIS MAT! Och då antar jag att jag inte gör det bättre genom att säga att det var min frukost!
- Vilket någon på tåget var tvungen att kommentera. "Frukost?" Sa han och tittade storögt på mig. Ja, svarade jag med ett leende och undrar hur han kunde gissa det. Klockan var trots allt över 13.00.



Min frukost = McDonalds & Chailatte.. Yummy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback