*"¤#?"%&!!

...... Skrivet: 2009-09-05 | Klockan: 09:11:36
Nu händer det igen! Jag kan inte logga in på msn och deras så kallade suport sida är bara skit!
Din kontaktlista är inte tillänglig för tillfället. Försök senare. Värvas med Du har angett fel lösenord eller användarkonto. Var god och försök igen.


- Vadå att min kontaktlista inte är tillgänglig? Innan jag startade om datorn (alla dessa uppdateringar till en ny dator) så gick det mycket bra att vara online så vad skulle skillnaden vara nu?

- Haha, fel användarkonto och lösenord? Jag skulle inte tro det eftersom att det finns sparat på datorn sedan innan! Så fel har jag knappast skrivit, dessutom kan jag logga in på min hotmail, där jag måste skriva in lösenordet och det gick utmärkt.

Kan någon kunnig människa svara på detta? Jag blir så sjukt trött på detta och det löper en stor risk för att datorn snart flyger ut genom fönstret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback