Dåligt humör

...... Skrivet: 2009-09-22 | Klockan: 18:26:09

Alläment seg, det är ett bra sätt att beskriva min sinnesställning just nu. En enkel förklaring på detta kan ju vara det gråa vädret. Det kan också vara att jag mer eller mindre får agera ond diktator i den grupp jag gör samhällsredovisning med.

- Jag tycker inte det är rätt att du bara ska sitta där, det är ett grupparbete, alla ska hjälpa till, säger en gruppmedlem till mig, när jag sitter och är allmänt less på att de förväntar sig att jag ska tänka åt dem.

- Du kan faktisk inte säga att du har gjort allt, säger samma gruppmedlem.
Förlåt, men nu gjorde du mig en aning förbannad. Hade jag sagt att jag hade gjort allt om jag inte hade det? Om du tänker efter lite så har jag:

• Skrivit ut fakta till samtliga 

• Planerat upplägget till redovisningen

• Hjälpt alla med vad de ska prata om.

Jag har nästintill gjort allt och vad har du gjort? Du började först läsa på idag. Hallå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback