Dagens i-lands problem

...... Skrivet: 2009-09-09 | Klockan: 21:10:43
Nu har vi ett litet problem, som ni kanske har läst tidigare så har jag sovit större delen av dagen. Något som resulterade i att jag inte bara kände mig ganska utvilad utan även frisk!

Men nu är jag fortfarande pigg. Alltid vid den här tiden brukar mina trötthets syntom visa sig. Dom har inte kommit ännu, jag är inte trött. Skulle säkert kunna vara uppe till tre om jag nu kände för det!
Tro det eller ej, men det gör jag inte. Jag vill inte vara uppe till tre, jag vill sova strax innan elva eller kanske tidigare, precis som jag brukar. Det verkar inte riktigt bli så.

Det kanske inte var så genomtänkt att sova fram tills ett idag. Ajdå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback