Ajajaj, min nacke

...... Skrivet: 2009-09-01 | Klockan: 15:29:45
Nu har jag varit hemma ett tag, slutade ganska tidigt idag och hann in en runda på statsbiblioteket. Där råkade jag vandra rakt in på en reporter som gjorde en intvervju för TV4.
Hon intervjuade inte mig såklart, men jag hade ändå lite svårt att hålla mig därifrån. Det är ändå något som jag faktiskt kan tänka mig att jobba med i framtiden.

Innan i veckan så lovade jag mig själv att jag skulle dansa som en dåre idag. Men min nacke hindrar mig. Den gör så vidrigt ont, att minsta rörelse är ett utdraget självmordsförsök. Ajajaj.

Ska försöka återfå någon form av rörelse tillbaka för att kunna köra igenom danserna lite. Och plugga engelska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback