7 anledningar för att denna dag är trist

...... Skrivet: 2009-09-27 | Klockan: 14:05:21
Tråkig dag.

- Min pojkvän befinner sig i stockholmsregionen och har bara 15% batteri på sin mobil.

- Jag har inte ens en läxa att göra - ja, så tråkigt har jag

- Jag har precis fått lön och då gömmer butikerna alla snygga kläder

- Man blir på allmänt dåligt humör pga vädret

- Jag vågar inte starta min ds eftersom att älsklingen har haft både den och min sladd ett tag,
har ingen aning hur mycket batteri det är på den = sladd hemma hos älsklingen

- Är godissugen, men ändå inte

- Jag orkar inte läsa min bok

Visst, jag tycker lite synd om migsjälv. Men denna dagen är faktiskt tråkig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback