2 timmar jobb

...... Skrivet: 2009-09-13 | Klockan: 16:13:00
Nu börjar jag jobba om en timme och vill att tiden bara ska rinna iväg.
I klarspråk vill jag få det överstökat! Det är så supertrist att sitta här och vänta på att något ska komma! Usch och tvi!

Jag har dock lite att göra innan jag ska jobba.

- Ta på mig jeans igen
- Äta, så man inte äter upp någon i kassan
- lägga en sminkbas så jag inte ser så förkyld ut.

Varför ska jag göra detta då? Kan jag inte gå och se trött ut i joggingbyxor.

1# Nej, det går inte att komma i joggingbyxor. Ser inte speciellt trevligt ut när man jobbar i butik
2# Att sitta i kassan och vara hungrig är något av det värsta som finns! Man blir okonsenterad och inte speciellt trevlig blir man heller.
3# Du ger kunderna en anledning mindre att kommentera ditt yttre.


Något som är bra med att jag ska jobba nu, förutom att det är en så kort tid är att jag kommer tjäna pengar som attans! Inte illa pinkat! Men nu ska jag komma igång med förberedelserna inför 2 timmars jobb.

Hörs senare!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback