Webbdesign!

...... Skrivet: 2009-10-02 | Klockan: 08:25:52

Denna underbara dag börjar med webbdesign! Yay!
Synd nog att jag redan har gjort färdigt inlämningsuppgiften, som egentligen skulle lämnas in idag. Men eftersom att de var så många som inte förstod vad de skulle göra blev det framskjutet.

Så vad ska man göra nu?

Skriva ett tiotal inlägg om ingenting? Sitta och slå på Jack, i utövande av tristess? Äta godiset som finns i min väska? Sms bomba någon? Hitta på ett eget språk?

Ja, möjligheterna är oändliga!

(Eftersom att jag skriver så många inlägg som heter "Webbdesign" så kanske jag ska göra en kategori som heter just Webbdesign?)


Kommentarer
Skrivet av: Linnea

Om du har tråkigt på fredagaar kan du alltid sms bomba mig, förutom mellan 13.40 och 14.00 ;)

...Skrivet: 2009-10-02 | Klockan: 11:04:40
URL: http://klingkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback