The song of today

...... Skrivet: 2009-10-31 | Klockan: 16:48:02

Denna låten känns helt rätt just nu. Ska se om jag kan beställa hem filmen senare ikväll (rättare sagt, när min mor har kommit hem).

Var ju tidigare på väla, vilket jag nu i efter hand ångrar lite. Hela stället var fullt av människor som trängdes hej vildt och verkade vara allmänt blinda, eftersom att en efter en gick rakt i mig bland annat. Hittade heller inget roligt. Så nu ska vi eventuellt ut imorgon och leta efter skor till mig. De som jag har haft i mer än 2år är inte lika varma och vatten läcker in. Så de funkar inte längre och har egetligen behövt nya nu en tid. Men man kan ju inte få allt på en gång.


Kommentarer
Skrivet av: Karolina

Låter bra xd Själv hitta man de sista skorna för denna vinter idag =D Ha de bäst <3

...Skrivet: 2009-10-31 | Klockan: 21:59:50
URL: http://jinete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback