Irriterad Chelinka

...... Skrivet: 2009-10-11 | Klockan: 10:00:39

Jag är lite av en sims nörd. Har spelat de flesta spelen och nu håller jag på med det senatse spelet The Sims 3.
Problemet jag stöter på då är att det inte går att ladda ner från Sims 3's hemsida. 

Varför?! Jag hittar inte felet någonstans alls. Superirriterande. 
Har varit inne på många sidor som beskriver vad man ska göra, med de beskriver bara samma sak! Dessa beskrivinigar har jag följt till punkt och pricka men det funkar ändå inte!



Jag ska beskriva problemet för er. 

Jag är inloggad på The Sims 3's hemsida och hittar diverse prylar jag blir smått förtjust i. När jag trycker på "LÄGG TILL I SPEL" så kommer själva spelets start sida upp och sedan händer NADA. 
Irritations moment om något! Men det som är så störigt att man nästan smäller av. På EA-Games hemsida som kommer upp när man trycker på "?" som är i hörnet av start menyn, så kan man inte söka på precis vad som helst. 

"Inga sökträffar" kommer upp titt som tätt. Sedan när man väl hittar ett svar så får man ingen hjälp av det, eftersom att det bara står hur man installerar eget innehåll och inte vad man ska göra om det inte funkar. Jättebra sida alltså.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback