Hem-och-vända

...... Skrivet: 2009-10-08 | Klockan: 16:08:15
Ett snabbt litet inlägg hinns nog med. Inte mycket tid till bloggande idag, nej nej.
Strax gå till jobb, ja ja.

Tanken var ju att vi skulle göra ett engelska prov idag ju. Det tyckte inte min kropp om.

Kroppen - Neeeeej, inte engelska proov! Gör det en annan dag!


Hjärnan - Nixpix, detta fixar vi! Jag kan rabbla det baklänges i huvudet! HA!


Kroppen - Aldrig att jag gör ett prov nu. Jag mår så dåligt!


Hjärnan - Gör provet och gå hem sedan! Så är det färdigt!


Kroppen - Nej, jag vill inte! Känn mina mensvärkskrafter!


Hjärnan - AAAJJJ!! ÅHH NEJ JAG DÖÖÖÖR!! HJÄÄLP!

Gissa vem som vann?

Pratade med min lärare (som reagerade som om jag hade någon väldigt smittsam sjukdom, typ... aids) och hon var villig nog att låta mig göra provet imorgon, när jag har fått håltimme. Så det blir upp tidigt i ottan ändå. Hurra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback