Goder morgon

...... Skrivet: 2009-10-25 | Klockan: 09:15:47
Godmorgon bloggvärlden (fast jag tror att marioteten sover fortfarande).

Idag är det söndag och första dagen med vintertid. Vilket också är en jobbdag för mig och många andra! Egentligen är detta inte min helg (jobbar bara jämna helger), utan jag jobbar för en arbetskamrat som är på semester. Hon har då sagt att hon skulle jobba en helg för mig när hon är hemkommen igen och jag håller tummarna för att det ska bli den helg som kommer nu! (v.44).

- Annars har jag jobbat 3veckor i rad och tro det eller ej, men jag vill göra annat också!

Men nu ska jag kila ner och äta lite frukost. Vi hörs senare och ha en fortsatt god morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback