Dagen i snabba drag.

...... Skrivet: 2009-10-02 | Klockan: 16:54:01
Hemma från min stadsvandring, efter en ganska kort men intensiv dag.

Det började med webbdesignen imorse. Efter att jag hade sorterat lite mappar så började jag på en ny uppgift.
Göra ett montage i photoshop. Jag som aldrig tidigare har användt photoshop, klarade jag mig ganska bra. Trots det hann jag bara göra en bild, fast vi skulle göra två. Men den hinner jag göra på tisdag och då få sovmorgon nästa helg!

Efter detta så var det matte som väntade.
20 minuter in i lektionen drog jag tag i matteläraren och bad henne hjälpa mig. Hade pratat med henne tidigare i veckan om hon kunde hjälpa mig att förstå lite bättre när det kommer till decimaltal. Det visade sig att hon hade kommit ihåg vad vi hade pratat om och hade redan fixat några extra uppgifter till mig. I feel good, lalalalala.

Lunch!

Mediekunskapen kan ni läsa om i ett inlägg här nedan.

Efter skolan åkte jag in en sväng till stan där jag köpte lite underkläder och en bok.
Nu väl hemma ska jag börja småplugga på engelska provet vi har på torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback