den femte oktober

...... Skrivet: 2009-10-05 | Klockan: 21:12:57
Hemma och slutkörd. Inget som är ovanligt nu förtiden.
Det är ju höst, mörker och kyla som omger oss nu. Inte konstigt att man vaknar trött.

Hade egentligen tänkt att plugga engelska nu, men tröttheten kämpar emot mig. Attans.
Det skjuter vi upp på morgondagen, vilket passar mig bättre, eftersom att jag slutar tidigt och har inget annat inplanerat då. Goodie gooide.

Hade den första expo lektionen idag och jag gillar det redan. Känner på mig att jag kommer sakna X antal fingrar när dessa fem veckor är över. Vilket några av mina kära klasskamrater säkerligen också kommer att göra. Jag har faktiskt bilder på våra namn skyltar samt en liten film som togs idag. Men kameran är för långt bort för att jag ska orka hämta den. Usch, vad lat jag låter!

Får nog be om ursäkt för den kassa uppdateringen, jag kommer igen! Jag behöver nog bara sova lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback