Webbdesign

...... Skrivet: 2009-11-27 | Klockan: 09:27:21

Just nu sitter jag i media avdelningens datorsal (vilket är för övrigt den finaste datorsalen i hela skolan) och tanken är att jag ska göra en banner i photoshop, vilket jag inte riktigt känner för att göra just nu.

Dels för att jag inte förstår programmet och dels för att jag inte har vaknat ännu.

Så istället för att göra uppgiften så sitter jag och leker i programmet. Redigerar lite bilder och har mig. Denna bilden på mig exempel.

Önskar dessutom att denna lektionen istället hade gått ut på
att förbereda sig för provet i eftermiddag.
 Känner att jag inte kan klara det på något sätt
 på grund av att jag inte har haft tid att plugga.

Har ju varit iväg hela veckan och har knappt haft en chans att ens läsa igenom papperna.
Förhoppningsvis är det inte så svårt som jag föreställer mig i mitt huvud.

"År 1645 kom den första tidningen ut i Sverige, den hete Ordinari Post..... Senare 1766 kom tryckfrihetsförordningen, vilket innebär.. "


Kommentarer
Skrivet av: Karolina

sv haha ja (A) GE OSS KOMENTARER 8D

...Skrivet: 2009-11-27 | Klockan: 09:38:23
URL: http://jinete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback