Vart är min bil?

...... Skrivet: 2009-11-28 | Klockan: 08:35:46


Tro det eller ej, men nu har jag faktiskt varit vaken i lite mer än en timme. Varför? Jo, vaknade av en del konstiga drömmar under natten.
Då när jag vaknade så hade jag precis vunnit massvis med pengar från någon tvprogram. Jag stod och valde mellan en röd cadilac och en vit limosin  när jag kom på att jag var försenad till skolan. Så då tog jag den röda cadilacen (tänkte att den blev lättare att parkera vid skolan) och då på vägen kom jag på att bilen var röd! Vilket jag tyckte var väldigt konstigt att jag tog den, jag är inte sådär jätteförtjust i rött, så hur kunde jag välja den?

Någonstans här vaknade jag, aningen förvirrad och undrar vart min bil har tagit vägen.


Godmorgon förresten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback