091127

...... Skrivet: 2009-11-27 | Klockan: 15:33:26

Sofies fot våldtog min igår! Bild: Jag

Efter en vecka med 3 prov ser man verkligen fram emot att få sitta ner och ta det lugnt en stund. Har knappt haft chansen att vara hemma under hela veckan och det ska bli skönt att slippa göra något en stund, även om det faktiskt är så att jag ska jobba hela helgen!

Idag hade vi något av en tenta, mediekunskapsprovet som jag tidigare idag nämde är det ända provet vi har för den kursen. Men något som man blir glad av att höra är att två veckor efter sportlovet så kommer vi inte ha den lektionen mer, vilket innebär att vi slutar runt lunch! Riktigt underbart, då när vi kan ner till stan eller varför inte stranden och njuta av att sommaren är nära?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback