091115

...... Skrivet: 2009-11-15 | Klockan: 07:52:50

God morgon.
Det blev aldrig någon bio igår, inte för att jag tror att jag skulle ha orkat se den där filmen ändå (var rätt död när jag kom hem). Fick ett sms av André strax innan jag skulle jobba att han har gått och blivit sjuk!
Svinsyntom, eller liknande? Hoppas du mår bättre snart!

Filmen vi då skulle ha sett är den här nya 2012.
I korta drag handlar filmen om att världen går under, enligt mayaindianernas förutsägelse.
Planer för att rädda mänskligheten och återuppbygga den efter katastrofen sätts i verket, men synd bara att den inte inkluderar ALLA. (Några måste lämnas kvar för att dö liksom)

Låter spännande, eller hur?
Vilka får följa med och vilka får stanna kvar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback