Mine Dag

...... Skrivet: 2009-05-29 | Klockan: 16:19:22
Idag har varit en bra dag.

Dagen invigdes med att det var uppspelning på musiken. Gick faktiskt helt okej, fast än jag tabbade mig lite. Pratade med vår musiklärare om jag skulle göra något mer för att höja mig från VG till MVG. Vi kom fram till att jag skulle sjunga och kompa mig själv på en lite svårare låt. Alltså, inte en av dem låtarna som består av D, A, G, utan något mer avancerat. Det blev senare My heart will go on - Celine Dion, ni vet. Den låten som är med i Titanic?

Senare bar det av till spanskan. Några små redovisningar som lät en att slappa en stund.

Efter det blev vi samlade i aulan. Det kom lite information om "spontan fotboll" vilket bara lät som BLÄBLÄ i mina öron. Verkade inte vara så många andra som var intresserade heller.

Svenska nästa stopp. Ännu mera redovisningar (både på svenska och engelska), sedan fick vi reda på  betygen på Np i engelska. Jag fick VG YAY!

Nästa lektion var SO, med en massa prat om EU. Det är ju val i helgen och vår lärare tycker det är bra om vi pratar om något aktuellt. Dom satt där och pratade en stund. Och ett tag så glömde jag bort att jag var där. Satt och skrev vad jag skulle ha med till 2/6, hehe. 

Slöjdtime! Nu har vi EN gång kvar och jag har knappt börjat på mitt klädesplagg, hehe. Men idag kom jag iaf någonstans. Hann lägga ut mina mönster, rita och klippa ut dem. Nu ska jag bara sy ihop de olika delarna. Får göra det här hemma.

Well, that my day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback