Morgonstund med guld i mun

...... Skrivet: 2009-05-06 | Klockan: 08:35:44
Det ösregnar, och jag ska gå till tåget snart.

Kan någon stänga av molnen någon gång så jag kan gå till skolan utan att se ut som om jag har kommit direkt från duschen? Föredrar att vara torr när jag kommer till skolan. Vet inte om ni läsare gör det, men jag gör.

Idag ska vi köra med kläder på musikalrepet. Synd bara att vi ska köra från där vi slutade sist. Det betyder att jag ska sitta fint på en stol och heja på de som står på scen. Men jag har en scen där jag typ ska gå förbi, prata med någon och sen gå igen.
Sen är jag inte med förrän i sista scenen.  Förhoppningsvis blir det lite sång, för att jag känner att jag inte kan texten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback