Hmm... Spex?

...... Skrivet: 2009-05-17 | Klockan: 07:58:49

Åh, ljuva dag!
Vid 6 tiden så väcktes man av solsken och fågelsång som hade hittat sin väg in genom fönstret. Ett ganska mysigt sätt att vakna på. Att få naturens skönhet slagen i ansiktet. 

Igår när jag pratade med Alice via msn så kom jag på att det är spex foto på onsdag. Opss. Det är något som jag helt förtränkt i mina musikaltankar, men det kom smygandes igår.
Frågan är ju, vad ska man vara?
Matilda pratade något om toapapper och Alice sa något om emo. Eftersom Linda skulle vara Dr mugg så tyckte jag att Alice kunde vara Kapten Filling. Det tyckte hon var en mindre bra idée. (Hallå, vem vill inte springa runt i babyblå trikåer med rosa kalsonger utan på?)

Min mor tycker att jag ska vara någon jättebaby. Men napp och hela kittet. Eller kanske någon form av lolita.
Isåfall skulle jag vilja ha den här. Det är ju grymt söt! Dessutom ser man ju ut som en liten docka i den. Jag är helt såld på föremål/kläder och de mesta från Japan, så hur kan den här inte vara perfekt för mig?
Jo, den finns i Japan och jag behöver den om 3 dagar, de vill säga att den aldrig hinner komma hit innan det är dags. Men man kanske kan köpa en ändå? Folk går ju omkring i de mest konstiga kläder nuförtiden, så då kan jag väl gå i loltita kläder lite då och då. Eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback