Det regnar

...... Skrivet: 2009-06-19 | Klockan: 13:08:26
Strax efter att jag hade gått ut och påbörjat min fotografering så börjar det åska och regna! Haha, vad lyckat. Men några bilder hann jag ta, några blev riktigt bra dessutom :)

Men jaja. Man kan ju inte alltid ha tur med värdet. Man får väl vara glad för att vi fick så fint väder på Liseberg i alla fall. Hur kul hade det varit om det ösregnade när vi var där? Hälften av attraktionerna hade varit avstängda.

Ska se om jag kan locka hit min älsklingspojke och se på någon film eller något annat som är trevligt en regnig dag.

Kommentarer
Skrivet av: Matilda

kan du inte posta bilderna? :D

...Skrivet: 2009-06-19 | Klockan: 20:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback