Snart är det slut!

...... Skrivet: 2009-06-12 | Klockan: 14:32:48
Snart är det skolavslutning. Och jag kan bara säga YES! INGET MER 9B!!
Det finns ganska många som inte gillar mig i min klass och jag kan faktiskt inte påstå att jag gillar dom speciellt mycket heller. Visst, det finns ju människor som man kommer sakna därifrån men inte många!

Kan känna ganska snabbt vilka människor jag trivs med och vilka jag inte trivs med. Om det skulle hända att jag känner mig grymt obekäm i någons närhet, så försöker jag säga det lite snällt att jag inte är så jätteintresserad att vara vän med den här personen, men stänger inte ut personen, hejar i korridoren också vidare. Men detta slår givetvis tillbaka. Det är inte alla som vill acceptera ett nej och ställer till med världens scen.
Detta har hänt ett antal gånger, men det som är lite roligt är att personerna i fråga sedan har försökt att lägga till mig på msn och andra sidor. Något liknande hatkärlek?

Sedan har jag fått höra hur omogen jag är osv när jag sedan har nekat deras ansökan. Fått diverse könsord och andra glåpord skrekna efter mig i korridorerna när jag har gått förbi. Blivit intryckt i hörn och utskälld för jag vet inte vad? Fått ha samtal med lärare som har sagt att jag ska hålla mig undan, fast det är de som söker upp mig i enbart syfte för att bråka.
Så har det varit alla mina år på Elinebergskolan. Jag har hamnat i centrum av bråk i 3år, även om jag inte ens var där den dagen som bråket började! Nu när jag ser tillbaka kan jag bara se hur löjliga de var/är.
Kan se hur de letade efter anledningar för att bråka och att dem fortfarande gör det! Vill nästan skratta när jag ser att de "snear" mig i korridorerna.

Skratta vill jag för att dom har fastnat någonstans i utvecklingen, så att de ända sättet de vet att roa sig på är att bråka, skrika och vara allmänt dum för att någon ska se dem!

Så, om någon nu tar detta på fel sätt. Kom och snacka med mig på tisdag, så ska vi se vad jag har gjort mot precis dig.

Det finns väldigt få som jag tycker om i min klass. Men dom är äkta och man kan lita på dessa till 100%
Så er kommer jag sakna, ni är som blåbär på en hallonbuske. Unika i er omgivning!



bild: jag

Kommentarer
Skrivet av: Anna

Jaa verkligen!



Vilket typsnitt har du på din text?



Ha en mysig helg! :)

...Skrivet: 2009-06-12 | Klockan: 15:01:33
URL: http://tresmating.se
Skrivet av: Anna

Okej, tack - anade nästan det! :)

...Skrivet: 2009-06-12 | Klockan: 15:18:29
URL: http://tresmating.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback