Lite om mig...

...... Skrivet: 2009-06-08 | Klockan: 17:57:31

Nu har jag trist så jag skriver lite om mig själv.

Är uppvuxen i en liten ort i Skåne, med en familj på en mamma, en pappa och 3 yngre syskon. Jag är alltså äldst.
Har gått på Elinebergskolan de tre sista åren i grundskolan, men gick tidigare i skolan i samma ort jag bor i. Efter sommarlovet hoppas jag komma in på ett Media-program där jag vill utbilda mig till fotograf eller webdesigner. Möjligtvis journalist.

Just nu gör jag ingenting på min fritid. Gick och dansade balett innan detta året, men det gav mig inget som jag inte redan kunde, så jag gick cirka tre - fyra gånger. Innan dess har jag gått en massa olika dans kurser. Showjazz, Street/hiphop och pardans. Men dessa går jag inte heller på längre.
När jag var yngre så höll jag på med simning och gick en "målar"kurs.

Mina största intressen är fotografi, skriverier, literatur, tecking och min lilla pojke. Dessutom har jag en brinnande passion för dans, musik och teater, vilket kanske förklarar musikaltjatet här på bloggen.

Pojken har jag varit tillsammans med i snart två år. Vi träffades för första gången första dagen i sjuan.

Denna bloggen startade någon gång i åttan. Alla andra gjorde det så jag tänkte testa jag med. Men jag tog bort den ganska snart igen, innan jag insåg att jag behöver regelbundet skriva av mig så jag startade upp den igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback