Massage

...... Skrivet: 2009-06-24 | Klockan: 21:59:58
Idag har jag fått massage för första gången av en proffisionell och blev ganska överraskad med resutltatet. Ont gjorde det inte utan var ganska sövande. Tills jag fick världens huvudvärk. AJ. Så ont har jag nog aldrig haft, inte i huvudet i alla fall.

Men det släppte så fort jag fick sätta mig upp. Men har kommit tillbaka i en mildare version senare på dagen.
Det som var lite lustigt var att mitt i alltihopa så kom katten in och började jama och strycka sig mot min hand. När han märkte att detta inte gav honom någon vidare uppmärksamhet så börjda han slicka på mina fingrar och även bita lite! Knaskatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback