60 frågor

...... Skrivet: 2009-06-15 | Klockan: 14:18:28
1. Hur gammal är du om fem år? 21
2. Vem var den sista du träffade? Min syster, Emilia.
3. Hur lång är du? 1,68
4. Vilken var den senaste film du sett? Patrik 1,5
5. Vem ringde du senast? Fröken Dror
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Skickat!Lyckades även få i ordning"
7. Vad är dagens planer? Vara social mot mina morföräldrar och hjälpa fröken Dror med minimusikalen
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på humör och vad jag vill ha sagt 
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? För två timmar sen
11. Vilken ögonfärg har du? Gråblågrön
12. När vaknade du idag? runt 8.
13. Har du någon gång hittat en katt? Japp, den adopterade min granne sen.
14. Vilken är din favoritplats? Om inte på scen och inte i sängen så är det älsklingens famn
15. Vilken plats föredrar du minst? Det stället där min klass befinner sig på (snart slipper jag er!!)
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis har jag gått högskola och försörjer mig på något jag älskar.
17. Vad skrämde dig som barn? Mörker
18. Vem fick dig att skratta senast? Pappa
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja, men mina föräldrar har några på vinden
20. Har du stationär eller bärbar dator? Har ingen egen dator. Har laptop och stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig? trosor och ett linne så jag antar med kläder
22. Hur många kuddar har du i sängen? tre
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Har aldrig druckit.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Beror på var jag är någonstans
26. Är du social? När jag väl är på det humöret så ;)
27. Vilken är din favoritglass? M... Ben&Jerry's, men vilken vet jag inte
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Lägga undan lite, men ändå köpa typ en dator och en kamera
29. Tycker du om kinamat? Var så länge sen jag åt det så jag kommer inte ihåg!
30. Tycker du om kaffe? Usch nej!
31. Vad dricker du till frukost? Juice, vatten eller o'boy (a)
32. Sover du på någon särskild sida? Hm.. Sover jag ensam så brer jag ut mig allt vad jag kan. Är älsklingen där så sover jag på honom.
33. Kan du spela poker? Nej, men har aldrig försökt heller
34. Tycker du om att mysa? OM jag gör :P
35. Är du en beroendemänniska? Beroede av vad? Människor?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej
37. Vill du ha barn? Ja! O.O
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool. Midre äckliga saker man kan simma in i, men kloret får jag en mindre allergi av.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Eh, kläder eller något liknande skulle jag tro
42. Äger du dyra smycken? Hmm... Halsbandet jag fick av älsklingen och mitt Thomas Sabo armband
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Fanta
45. Vem är den roligaste människan du känner? Albinoni och ibland Erik
46. Välj ett ärr på din kropp? Har ett på knät från när jag ramlade med cyklen som liten.
47. Vad har du för ringsignal? Någon sån som följde med telefonen
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, det ligger lite på vinden
49. Flirtar du mycket? Nja... Kna jag nog inte påstå att jag gör
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I mitt badrumt :P
51. Kan du byta olja på bilen? Hehe nej?
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, har inte ens ett körkort
53. Vilken var den senaste bok du läste? En Geishas memoarer
54. Läser du dagstidningen? Om det ligger en på bussen så
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej det gör jag inte
56. Dansar du i bilen? Nej, det är för lite plats :P
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix FM
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Ändringar till programmet
59. När var du i kyrkan senast? I sexan?.
60. Vilka personer utmanar du? Alla som har tråkigt!

Kommentarer
Skrivet av: Matilda

45. haha IBLAND erik xD

...Skrivet: 2009-06-16 | Klockan: 20:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback