Sommarlov i sängen?

...... Skrivet: 2009-06-22 | Klockan: 21:27:19
Att vakna med någon man älskar flåsandes i örat är väl mysigt. Att sedan ligga kvar lite ytterligare i sängen och bara vara nära är så mysigt det kan bli. Igår så lurade han mig att ligga kvar i sängen och dra till strax efter 1. Visst var det mysigt, men man kände ju sig så seg när man senare skulle krypa ur sängen.

Idag låg vi inte kvar lika länge, men det var lika mysigt ändå. Efter att vi hade fått lite frukost i magen så gick vi upp på mitt rum igen och la oss på sängen igen. Haha, slöa ligan om något. Även om det var varmt och super fint väder ute så kunde vi inte förmå oss att stiga ur sängen och gå ut. Inte förrens till lunch gick vi ut och satte oss ute och åt.

Tro det eller ej, men vi gick faktiskt upp och la oss i sängen sen igen. Nu en mycket kortare stund men ändå. Kan ju inte påstå att det inte var mysigt att ligga där och bara prata, men man känner ju att man har slösat lite på värmen.

Kommer mitt sommarlov spänderas i sängen?

Imorgon kommer jag i alla fall inte ha en chans till vad sovmorgon heter. Klockan 07.00 ska man infinna sig på ICA Nära och sitta i kassan. Men jag klagar inte. Det börjar bli ganska kul att sitta där när man kan de här koderna man slår in i kassan något mer och man kan samtidigt skämta lite med kunderna. Små söta tanter och farbröder går jättebra att skoja lite med (men endast om de kommer med ett leende till kassan).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback