Snart fyller jag år

...... Skrivet: 2009-06-07 | Klockan: 22:17:21
Jag fyller år om 13 dagar!!
Tjoho! Fast egentligen så tycker jag inte att det är något speciellt med en födelsedag. Det är ju som vilken annan dag som helst. Vad är det egentligen man säger grattis för? Typ "Grattis, du överlevde ett år till"

Om man nu ändå ska fylla år och hålla på så kan man väl önska sig något.

- En superduper kamera (för många miljoner)

- En jättejättebra dator

- Sims 3 som jag kan spela på min jättejättebra dator

- En större gradrob

- En ipod

- Massa sommarkläder

- Massa massa andra kläder till övriga årstider

- Ett sådant armband jag har velat ha i 1000 år.

- Pengar så jag kan bli rik någon gång.

Ja, jag tror att det var allt. Kan eventuellt komma på mer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback