Samma i - lands problem

...... Skrivet: 2009-06-30 | Klockan: 18:21:37
Dom har inte ens skickat mina skor ännu. Dåligt dåligt. Jag vill ju ha dem nu!

Imorgon ska min mor klippa sig och då kan jag inte låta bli att fundera på hur jag ska ha mitt hår. Långt ska det vara i alla fall. Vågar inte riktigt klippa det så kort som jag tänkte först (Typ som fröken D har det nu). Lite mes är jag allt. 
Men kan fortfarande inte bestämma mig vilken färg! Blond eller mörk? 

 


Bilder på Carolina Gynning. Antingen eller?

Kommentarer
Skrivet av: Linnea

Du får inte färga ditt hår då förstör du "mini jonna looken" för Emilia och Hanna. Haha nej jag skojar :P(annars om du råkar ta mig på alvar får du vell tvinga dem att färga likadant)

Men jag röstar på brunt, brunetter är snygga xD

...Skrivet: 2009-07-01 | Klockan: 01:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback