Of too.....

...... Skrivet: 2009-06-17 | Klockan: 07:02:34
LISEBERG! Idag sticker jag och folket från musikalen till Liseberg över dagen och är hemma strax efter nio någongång. Det ska bli så jäkla kul! Det var grymt längesen jag var på Liseberg, att jag knappt kommer ihåg något av det. Minns att jag åkte lisebergsbanan med min mor och hennes brors fru.

Annars så kommer jag inte ihåg något alls :P

Vet inte om jag kommer åka så värst mycket. Är lite mesig när det gäller sånt. Men jag känner inte heller för att bli den som får stå och hålla i allas saker medans de åker. Kanske får åka lite ändå. Kanske kan övertala någon att åka en liten stillsam karusell med mig. Typ... Sagoslottet eller vad den hete. Men det är inte karusellerna jag åker dit för det är mer sällskapet!

Men det ska i alla fall bli jätteroligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback