Min dag

...... Skrivet: 2009-06-14 | Klockan: 19:59:30
Idag har varit en bra dag. Vaknade med en söt liten pojke flåsandes i mitt öra. Haha, vilken ställning vi sov i (värsta knuten), men det var ju så grymt mysigt i sängen så vi var ju tvungna att ligga och dra lite. 

Sen var det frukost utomhus!  Skönt med sol efter så mycket regn. Var riktigt skönt att äta ute, bör man göra oftare!
Sedan sprang vi runt i huset och busade lite, men jag var tvungen att fixa mig efter en kort tid eftersom att jag skulle jobba! Så fick älsklingen åka hem.

Ganska trevligt på jobb idag. Någon liten tant som hittade på ett eget pris på alla sina varor, men sen var det inget mer som fastnade. Det bara rullade på.

Och nu sitter man hemma och tycker att dagen har utnyttjats på ett bra sätt och är allmänt glad. :)


ett, två, tre.... KÅSE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback