Michael Jackson

...... Skrivet: 2009-06-28 | Klockan: 10:53:37


Jag vet att jag är efter, men i alla fall. "The king of pop" är nu mera inte ibland oss. Men hur många var det egentligen som kallade honom det under hans livstid, istället för att säga pedofil. Det har varit stora rubriker om honom och många rättegångar om det ena dåliga efter det andra. Men nu när han plötsligt är död så ska alla börja bry sig. Why?
Vad spelar det för roll om du säger att du bryr dig när det inte är sant? Det gör väl ingen skillnad om du bryr dig eller inte för det finns människor som gör det utan att behöva ditt samtycke.

Dessutom, varför lägga ut bilder på en blek uppenbarligen mycket sjuk/död människa och skriva "Här dör Jackson".  Hur respektlöst är inte det?! Visst han är död, han är en stor legend, men människan ska väl få dö ifred?!

Jag kan inte påstå att jag var direkt något fan, men han skrev många bra låtar som har givit mig minnen för livet tillsammans med några jag tycker om.

Hoppas du fortsätter med musiken i kändishimlen. Peace out!

Kommentarer
Skrivet av: Linnea

Jag måste bara säga att jag aldrig sagt pedofil eller liknande om michael jacksn, även om jag inte var ett jättestort fan, jag bryr mig inte hur han var som privat person och jag kommer alltid minnas honom för moonwalk andra coola dans moves och hans bra låtar, och jag hoppas inte han "vilar i frid", jag hoppas han får fortsätta dansa och sjunga som antagligen var de han älskade mest att göra, var de nu än är man hamnar efter döden.

...Skrivet: 2009-06-28 | Klockan: 14:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback